Grillaréna

Hétfőtől- csütörtökig 9 és 16, pénteken 9 és 12 óra között: 06 20 2835072
0
Keresztnév mező kitöltése kötelező!
Vezeték név mező kitöltése kötelező!
Nem szabványos e-mail cím!
Email cím mező kitöltése kötelező!
Az e-mail cím már foglalt!
Jelszó mező kitöltése kötelező!
Érvényes jelszót kell megadni!
6 vagy több karakter kell a jelszónak!
16 vagy kevesebb karaktert kell megadni!
A két jelszó mező tartalma nem egyezik.!
A vásárlási feltételek még nincsenek elfogadva!
Kérem az adatkezelési szabályainkat ismerje meg és fogadja el!
Ismeretlen hiba!
Sajnos valamelyik azonosító nem stimmel!
Nincs megerősítve a regisztrációja.
Az adminnak is meg kell erősítenie a regisztrációt!
Az adminisztrátor átmenetileg letiltotta a bejelentkezési lehetőségét!

Üzletszabályzat

Üzletszabályzat

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken is rendelkezésére állunk !

Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Kempingmotyó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Alapítva: 2011.02.18
Székhely: 2045 Törökbálint, Liliom utca 4.
Adószám: 23150962-2-13
Statisztikai számjel: 23150962-4799-113-13
Cégjegyzék szám: 13-09-144475 Vezetve a Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróságnál
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@kempingmotyo.hu
Telefonos elérhetőség: +36-20/97-13-910
Ügyvezető: Mészárosné Bencsik Katalin
Bankszámlaszám: OTP 11742173-20163219

 

Tárhelyszolgáltató: Web-Server Kft
A cég székhelye:4025 Debrecen, Pásti u. 2. I/5
Cégjegyzékszám:09-09-011599 Bejegyezte:Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Cégbejegyzés kelte:2005/05/04
Postacím:WEB-SERVER Kft. 4001 Debrecen Pf. 526
Ügyfélszolgálati iroda:4025 Debrecen, Pásti u. 2. I/5 Térkép
Ügyfélfogadás: H-P, 9.00-17.00 (előzetes egyeztetés esetén 8 órától 19 óráig)
Telefon:52 541-346 Mobil:20 335-11-62
Fax:52 998-452
Web címwww.web-server.hu
Bankszámla:OTP 11738008-20248945
Nemzetközi bankszámla:HU16 1173 8008 2024 8945 0000 0000
SWIFT: OTPV HU H
BAdószám:13498454-2-09
Adatkezelés nyilvántartási száma:NAIH – 64601/2013.

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Grillsütők és grillfelszerelések, grilltrartozékok.
Szabadtéri sütés főzés eszközei.

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Hibás ár feltüntetés (mint bármilyen elírás) előfordulhat, de amint tudomásunkra jut azonnal javítjuk. Természetesen, ha megrendelés is születik azonnal értesítjük a megrendelőt is, hogy csak a helyes áron tudjuk teljesíteni a megrendelését.


Rendelési információk
: A vásárlás regisztráció nélkül és regisztrációval is lehetséges, melyhez név, lakcím, mobil telefonszám és E-mail cím szükséges.

Felhasználónak minősül mind a regisztrált Felhasználó, mind pedig azon személyek, akik a Honlapon nem regisztráltak ugyan, de regisztráció nélkül a Honlap egyes részeihez hozzáférnek.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A Webáruházon keresztül megkötött Szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, és azt a Kempingmotyó Kft. nem iktatja. A Kempingmotyó Kft. a szerződéseket egyedi azonosítószámmal látja el (a továbbiakban: ”Rendelésszám”). A Kempingmotyó Kft. a Szerződés adatait a Rendelésszám alapján rögzíti. A Vevő a Szerződés adatairól a Rendelésszám alapján telefonon vagy írásban e-mail útján tud tájékoztatást kérni a Kempingmotyó Kft.-től.

A megrendelések feldolgozása A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, 9.00 – 17.00 óráig.

A megrendelések leadására a megjelölt időszakon kívül is van lehetőség. Ügyfélszolgálatunk minden esetben automatikusan visszaigazolja a rendelést (48 órán belül), ezzel egyezteti a megrendelt tételeket, a szállítási és számlázási címet. A visszaigazolás elmaradása esetén a megrendelés nem valósult meg, és így az ajánlat sem jött létre. Mivel a megrendelés visszaigazolása automatikus ezért  nem számít teljesítési kötelezettségnek.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanap. Amennyiben valamilyen oknál fogva ez nem lehetséges úgy a kiszállítás várható időpontját telefonon egyeztetjük.

 

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot az automatikusan visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén 5 munkanapon belül visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Tájékoztatjuk, hogy létezik egy európai uniós online platform, mely a jogviták rendezésére szolgál, ennek elérhetőségi linkje https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Panaszkezelés menete

A vásárló panasszal élhet, mely történhet szóban (telefon) vagy írásban postai úton vagy e-mail egyaránt, a fogyasztóvédelemről szóló törvénynek megfelően az alábbiak szerint:

(1) *  A vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni

a) a székhelyéről,

b) a panaszügyintézés helyéről, ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével,

c) a panaszkezelésnek az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint

d) a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás 17/B. § szerinti ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

(1a) *  A tájékoztatásnak fogyasztói jogvita esetén ki kell terjednie a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező vállalkozás esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon. Üzlettel rendelkező vállalkozás esetén az e bekezdés és az (1) bekezdés szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni.

(2) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

(3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

(4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

(5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

(6) Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

(7) A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(8) *  A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

A vásárló panaszának elutasítása esetén a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat, melyek elérhetőségei a következő linken érhetőek el: http://jarasinfo.gov.hu.

A Kempingmotyó Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testülete a Pest Megyei Békéltető Testület, címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240., telefonszáma: 06-1-269-0703, fax száma: 06-1-269-0703, e-mail címe: pmbekelteto@pmkik.hu

A Fogyasztóvédelmi törvény 29.§ (11) bekezdése alapján a Kempingmotyó Kft.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. Az 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerint online vitarendezési platform alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet műkö9dtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Tekintettel tehát a Fogyasztóvédelmi törvény alapján a vállalkozásokat a békéltető testületi eljárásban terhelő együttműködési kötelezettségre, a 45/2014. Kormány rendelet 11.§ (1) bekezdésének v) pontja tekintetében elmondható, hogy létezik a vállalkozás részére kötelező alternatív vitarendezést előíró jogszabályi rendelkezés, melyről tájékoztatást kell nyújtania.

 

Kellékszavatosság

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)

 

Termékszavatosság

Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén 

a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

 

Közlési és igényérvényesítési határidők 

A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén 

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

 

Rendelés menete: Webáruházunkban elektronikus megrendelésre regisztráció nélkül is lehetősége van. Ez esetben csak a számlázáshoz és a kiszállításhoz szükséges adatokra lesz szükség. Lehetősége van regisztrálásra is, így a későbbiekben már nem kell újra az adatokat megadnia. Regisztrálnia csak az első megrendelésnél szükséges. Ehhez szükség lesz az Ön nevére, címére, mobil telefonszámára, E-mail címére és egy Ön által megadott, csak Ön által ismert jelszóra. Regisztrációját egy automatikus válasz E-mail igazolja vissza. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a regisztráció során hibásan megadott mobil telefonszám vagy E-mail cím meghiúsíthatja a kapcsolatfelvételt, valamint a megrendelés teljesítését. Sikeres regisztráció, majd az oldalra való bejelentkezés után lehetősége van a „Saját adatok” gomb segítségével adatai módosítására. Változtathat a vásárlói adatokon, címjegyzék bejegyzésén, jelszaván, valamint fel- vagy leiratkozhat hírlevélről, illetve lehetősége van az eddigi megrendeléseinek listázására is.

Megrendelését egy automatikus visszaigazolás E-mail követi, melynek hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Amennyiben nem kapná meg ezt a visszaigazolást, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

A megrendelt termék házhoz szállítási díjának megfizetési módja: a terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.


Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!


Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Webáruházunk futárszolgálatos megrendeléseit a DPD Hungária Kft. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

Vételár, fizetési feltételek: Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk bruttó vételára. Cégünk minden esetben ÁFA-s számlát állít ki. A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban, Ön tehát azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor lát az oldalon. A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, ezek között szabadon kiválaszthatja, hogy az Ön számára melyik a legkényelmesebb: - Magyarország területén a futárszolgálattal történő kiszállítás esetén készpénzben, bankkártyával a futárnak, vagy pedig előreutalással. - Törökbálinti személyes átvétel esetén előreutalással, vagy készpénben.

 

 

Szerződés tárgya: A szerződés tárgya a webshop internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg, bizonyos cikkeknél lehetősége van több kép megtekintésére is..

 

Megrendelés lemondása: Megrendelését lemondhatja a bejelentkezés után megjelenő 'Saját adatok' menüpontban vagy ügyfélszolgálatunknak küldött elektronikus levélben, vagy telefonon, amíg megrendelés nem lett átadva szállításra.

Sikertelen kézbesítés: Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Önt terhelik.

Felelősség korlátozása: A webshop nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • - Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja Önt, hogy csatlakozzon a webshop weboldalára, ott megrendelést adjon le.
  • - Az Ön számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.


Kérjük Önt, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

 

Szállítási információk A megrendelt termékeket futár alvállalkozóval úton szállítjuk. Egy csomag esetén 1.800 forint. Különösen nehéz csomagok esetén (akkumulátor) 2500 Ft. A megrendelt termékek ellenértékét és a szállítási költséget, a csomag átvételekor kell rendezni a kézbesítővel. A csomagban megtalálható a számla, mely tartalmazza a szállítási költséget is, és a termékek részletezését is.

 

Szállítási határidő:

A megrendelést követően jellemzően 5 munkanapon belül adjuk át a futárnak a csomagot, a futár maximum két munkanap alatt kézbesíti a megadott címre. Amennyiben a terméket nem tudjuk 5 munkanapon belül elindítani, abban az esetben az Ön által megadott telefonos elérhetőségén felhívjuk és egyeztetünk a várható szállítási időponttal kapcsolatban.

 

Garancia:

A Termékekre a hatályos jogszabályok szerinti garanciát vállaljuk. Részletesen a Szállítás és garancia menüpont alat olvashat erről. Elállás joga: Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Részletesen a Szállítás és garancia menüpont alatt olvashat erről.

 

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat az info@kempingmotyo.hu  címen.